Competitia creativa PUMA Social / IQads din: VIDEO

Inscrieri: 08.04 10.05 Voturi: 11.05 12.05 Anunt castigatori: 12.05.2011

Echipa PUMA

antrenata de: Adina Militaru, Marketing Manager Puma Romania

30% din nota finala


Echipa IQads

antrenata de: Marin Preda, Sales Manager IQads

30% din nota finala


Voturile publicului pe Facebook PUMA Social

voturile acordate clipurilor inscrise, in pagina PUMA Social

40% din nota finala

Numarul de like-uri acordat de catre public, pe pagina PUMA Social, fiecarei lucrari din competitie este transformat intr-o nota, de la 0 (cel mai slab) la 10 (cel mai bun). Numarul de like-uri ale celei mai votate lucrari este considerat echivalent cu media 10, iar mediile celorlalte lucrari sunt calculate proportional cu aceasta.

Exemplu:

Lucrarea 1 – 150 like-uri / cele mai multe – echivalentul notei 10

Lucrarea 2 – 117 like-uri / echivalentul notei 7,8

...

Lucrarea n – 7 like-uri / echivalentul notei 0,4666