Grand Spoof 2012 din: VIDEO

Inscrieri: 14.06 15.07 Voturi: 18.07 08.08 Anunt castigatori: 09.08.2012

Juriul online al publicului Grand Spoof 2012

Orice utilizator cu cont IQads valabil poate acorda din contul sau de utilizator, prin sistemul de votare IQads, cate un vot uneia, mai multora sau tuturor lucrarilor admise în Competitie, pe care le apreciaza. Dintr-un cont de utilizator, o lucrare poate fi votata cel mult o data, dar un utilizator poate vota oricate lucrari din competitie.

Dupa finalizarea voturilor, numarul de voturi acordat de catre public fiecarei lucrari din competitie este transformat intr-o nota, de la 0 (cel mai slab) la 10 (cel mai bun). Astfel, nota 10 se imparte la numarul de lucrari finaliste. Lucrarea cu cele mai multe like-uri primeste nota 10 iar din urmatoarele se scade coeficientul de mai sus inmultit cu locul din clasamentul publicului plus 1. 

Exemplu:
50 de lucrari finaliste
Lucrarea 1 – 150 voturi / cele mai multe – echivalentul notei 10
Lucrarea 2 – 117 voturi / echivalentul notei 9,80
Lucrarea 3 – 110 voturi / echivalentul notei 9,60
...
Lucrarea 10 – 70 voturi / echivalentul notei 8


Juriul profesionistilor Grand Spoof 2012

Juriul profesionistilor este format din: 

Laurentiu Semeniuc, Senior Strategic Planner 23 Communication Ideas
Patrick de Hillerin, Ziarist Catavencii, membru al echipei Happyfish, castigatoare la Grand Spoof 2009
Sergiu Floroaia, One-liner Comedian
Tudor Botezatu, realizator spoof "Budai Beer", locul 2 la Grand Spoof 2009
Gabriela Galatanu, Group Brand Manager, Heineken Romania
Horia Hotaran, Project Manager Blue Idea

 

Juriul va vota cu note de la 1 la 10 fiecare lucrare inscrisa.

Criteriile avute in vedere de juriul profesionistilor sunt:
- originalitatea designului: 33,3%
- adecvarea la brief: 33,3%
- aprecierea personala a juratului: 33,3%