Dubla Provocare Carrefour din: YOUNG FIBRA

Inscrieri: 31.03 29.04 Voturi: 31.03 01.05 Anunt castigatori: 06.05.2016

[UPDATE] Castigatorii premiilor YOUNG FIBRA sunt aici.

Vrem sa-ti punem rotitele mintii in miscare: Carrefour lanseaza o competitie de creatie, parte din Young FIBRA, dedicata tie, tanar creativ pana in 30 ani, dornic de afirmare in industrie, de testare a apelor marcomm-ului sau de libertate pentru a face ce-ti place, exact asa cum ti-ai imaginat tu, pentru un client mare.

De data asta Carrefour are pentru tine o dubla provocare pentru ca iti propune doua briefuri in care tu sa-ti arati creativitatea, sa propui lucruri inovatoare si chiar sa schimbi lumea sau macar impactul nostru asupra mediului inconjurator. Pentru ca inovatia incepe de la fiecare dintre vizitatorii Carrefour si, de data asta, e la tine.

Pentru asta poti face un (A) design de catalog care sa ne aduca pe toti in magazine, asa cum iti imaginezi tu.
Sau poti propune  (B) o idee de reducere a risipei de mancare, una dintre cele mai mari probleme cu care ne confruntam la ora actuala si pe care Carrefour o adreseaza.

 

A. Design de catalog

Ce asteptam de la tine
Creeaza cel mai tare design de coperta de catalog special si la vara il poti vedea in cutia postala a tuturor vecinilor tai. Iti poti alege din catalogul special de vinuri, bere, inghetata sau editia dedicata Jocurilor Olimpice de Vara.

Stii catalogul. De data asta poti sa-l faci exact asa cum ti l-ai imaginat tu, in asa fel incat sa transmita crezul Carrefour pentru inovatie, preturi mici si experienta creata consumatorului, si sa te asiguri ca ne faci pe toti sa dam iama in cel mai apropiat magazin Carrefour.

Dar ai grija insa sa respecte cerintele brandului.

Astfel:
- Coperta 1 pentru Catalogul special de bere trebuie sa includa o sticla de bere si un bax de bere, ambele generice (non-branded).
- Coperta 1 pentru Catalogul special de vinuri trebuie sa includa 2 vinuri la sticla non-branded.
- Coperta 1 a Catalogului special de inghetata trebuie sa includa o imagine cu o persoana (femeie sau barbat), un produs (inghetata la cornet, pe bat sau la cutie, non-branded) si mesajul ca toata gama de inghetata are 20% reducere.
- Coperta 1 a Catalogului special dedicat Jocurilor Olimpice de Vara trebuie sa includa 3 articole sportive (non-branded) si fructe. Exemplifica astfel cum crezi tu mai bine faptul ca brandul este alaturi de tine pentru o alimentatie sanatoasa si un stil de viata activ.

Toate creatiile inscrise, indiferent de tipul de catalog ales, trebuie sa contina:
- Textul referitor la valabilitatea catalogului;
- Logo-ul Carrefour;
- Headline-ul propus de tine pentru conceptul tau.

PREMII:
3 premii in valoare totala de 2.000 euro (Locul 1: 1.000 de euro, locul 2: 600 de euro, locul 3: 400 de euro) si multa, multa glorie.

 

Ca sa participi, descarca: Brieful complet | Kit-ul de participare | Regulamentul complet

 

B. Propuneri - Carrefour impotriva risipei de mancare

Plecam de la o nevoie a Romaniei, si a intregii planete de altfel, pentru care tu poti propune o solutie prezentata intr-un idea board: reducerea risipei de mancare. Pentru ca, in total, in Romania, 2.2 milioane de tone de mancare sunt aruncate la gunoi, iar cea mai mare parte, 49%, vine din gospodariile oamenilor.

Tu poti propune o idee de constientizare si educare a familiilor care nu isi dau seama cat de multa mancare arunca. Tot asa, poti ajuta brandul in lupta asumata de a reduce propria risipa (excesele de aprovizionare, produsele care expira in curand, etc).

Cum ajungem la obiectivul propus? (teritorii)
Prin
- constientizarea risipei la nivel individual (awareness) sau
- reducerea ei cu ajutorul Carrefour (mijloace pe care Carrefour le poate pune la dispozitie pentru a-i ajuta pe clienti sa reduca risipa) sau
- reducerea risipei interne din Carrefour (produsele cu termen de valabilitate scurt, excese, produse abandonate, etc) 

LIVRABILE
Idea Board, care sa contina:
- Text: Insight/Observatie/Problema, Idee, Executie (maximum 250 de cuvinte in total text explicativ pe board) si 
- Vizual: simularea ideii intr-un mod cat mai apropiat de realitate.

Ca sa participi, descarca: Brieful complet | Kit-ul de participare | Regulamentul complet

PREMII:
Un premiu in valoare 1.000 si sansa ca tu sa faci o schimbare. Ideea ta poate reduce risipa de alimente.

Ca sa participi, descarca: Brieful complet | Kit-ul de participare | Regulamentul complet

Comentarii