B52: Tricoul de a doua zi din: DESIGN

Inscrieri: 18.12 16.02 Voturi: 18.12 02.03 Anunt castigatori: 05.03.2015

Lucrările acceptate in competiție sunt evaluate de juriul profesionist (60% din nota finală) și de juriul publicului larg (40% din nota finală)

Juriul publicului larg este format din orice utilizator care intră în cont și votează pe platforma TheCreator.

Juriul profesionist este format din:

- Virgil Horvat (Manager, B52 si Fabrica)

- Roxana Cozaru (Art Director, Friends/TBWA + B52 si Fabrica)

- Alex Dona (Times New Roman)

- Alexandru Nimurad (Fashion Designer)

- RobertObert (Freelance Artist)

- Valentin Luca (Flair Bartender)

Juriu

Mai multe despre fiecare:

Alex Dona (Times New Roman): Alex râde. Și merge în baruri. Și în cluburi. Atunci când doar râde o face la și cu Timesnewroman.ro. Câteodată și când bea o face tot cu redacția celui mai bun proiect de umor inteligent.

După ce a încercat să se ocupe de zona serioasă de media a ajuns în punctul în care trebuie să se gândească și la el. Și-a cerut scuze în fața familiei și a decis să se ocupe de proiecte aflate mai la început de drum, dar mult mai amuzante pentru că el așa vede proiectul TNR - ca fiind la început de drum și ne promite multe lucruri noi.

Alexandru Nimurad (Fashion Designer): Alexandru a studiat atât arhitectură, cât și designul vestimentar. Educația sa atinge însă și designul grafic și ilustrația, având numeroase colaborări cu agenții de publicitate, artiști și designeri din România. Ilustrațiile sale au fost prezente la MNAC București în 2010, dar și în cadrul altor expoziții în 2011 și 2012 și 2014. În portofoliul său de clienți se numără, printre alții, Orange, HBO sau Gillette. Proiectele sale au apărut în publicații că All Hollow sau Cockaigne. Este prezent pe site-uri de specialitate că DESIGNIST sau NOT JUST A LABEL și are proiecte prezentate pe platforme online că SUB25, A PAGE, DASH, Casseur Magazine, KALTBLUT, Z!NK și altele.

În plus, Alexandru câștigat recent în cadrul INTERNAȚIONAL FASHION SHOWCASE, la London Fashion Week, o mențiune specială la categoria Best Designer și o mențiune specială la categoria Best Exhibition cu expoziția de la ICR Londra "UNTAMED SKIN".

RobertObert (Freelance Artist): Desenează de pe la 3 ani și de 25 de ani nu s-a mai oprit. A terminat UNArte în București, la Grafică, și a lucrat în diverse locuri printre care și producție de prinț. Aici a învățat lucruri utile pentru orice ilustrator, mai ales unul care face benzi desenate. Acum este freelancer.

Primele BD-uri publicate le-a avut după terminarea liceului. Cel mai complex proiect al lui este Profeția Urbană - un albul de bandă desenată a cărui primă parte a apărut în iunie 2014. Pe 27 februarie s-au lansat două dintre proiectele la care a lucrat în ultimul timp: albumele de la The Dream Diggers și Basska, cu care a colaborat pe vizual, iar The Dream Diggers au și o completare a muzicii pe partea de ilustrație, o introducere (în stilul dark cu care v-am obișnuit) în universul creat de ei. Mai așteptăm de la el anul acesta o continuare a Profeției și instalația experimentală de dimensiuni mari la care încă lucrează.

Valentin Luca (Flair Bartender): Valentin și-a descoperit pasiunea pentru flair la 17 ani. Între timp, a avut sute de show-uri în toată lumea. S-ar putea să-l știți de la emisiunea "Romanii au talent", unde a ajuns până în finală, reușind să ridice flair-ul la nivel de artă pentru toată România.

De câțiva ani s-a alăturat agenției de barmani "Exquisite BarSolutions" unde, alături de Ionuț Ivanov, îi învața pe tinerii bartenderi arta flair-ului. Valentin a câștigat peste 20 de campionate de flair, fiind desemnat de 3 ori consecutiv campion național și o dată campanion mondial.

Roxana Cozaru sau POCS este doodle geenie la Friends/TBWA. Iubitoare de pisici și suc Tedy, își dorește să îl cunoască pe Dexter și să petreacă o săptămână în compania Marinei Abramovic. Împreună cu alți doi colegi a câștigat în 2013 marele premiu la competiția Beat The Drum for Change din cadrul Golden Drum.

Virgil Horvat este manager pentru Fabrica și B52. Nu mai are rost să spunem că el cunoaște cel mai bine brandul, așa că va putea să evalueze cât de adecvate sunt lucrările la brand.

Următoarele criterii au fost folosite de juriul profesioniștilor atunci când au notat lucrările din concurs:

- creativitatea ideii, 25%: mesajul și eficiența scuzelor după o noapte de pomină în B52
- calitatea execuției, 25%:  design și mesaj bine legate: și între ele, și cu tema competiției
- adecvarea la brand, 25%: legătura cu spiritul alternativ B52, unicitatea asocierii
impresia personală a fiecărui jurat, 25%