Realitatea.NET Ad Competition din: VIDEO

Inscrieri: 22.06 04.09 Voturi: 06.09 20.09 Anunt castigatori: 22.09.2012

Juriu online al publicului Realitatea.NET Ad Competition

Orice utilizator cu cont IQads valabil poate acorda din contul sau de utilizator, prin sistemul de votare IQads, cAte un vot uneia, mai multora sau tuturor lucrarilor admise în Competitie, pe care le apreciaza. Dintr-un cont de utilizator, o lucrare poate fi votata cel mult o data, dar un utilizator poate vota oricate lucrari din competitie.

Dupa finalizarea voturilor, numarul de voturi acordat de catre public fiecarei lucrari din competitie este transformat intr-o nota, de la 0 (cel mai slab) la 10 (cel mai bun). Astfel, nota 10 se imparte la numarul de lucrari finaliste. Lucrarea cu cele mai multe like-uri primeste nota 10 iar din urmatoarele se scade coeficientul de mai sus inmultit cu locul din clasamentul publicului plus 1. 

Exemplu:
50 de lucrari finaliste
Lucrarea 1 – 150 voturi / cele mai multe – echivalentul notei 10
Lucrarea 2 – 117 voturi / echivalentul notei 9,80
Lucrarea 3 – 110 voturi / echivalentul notei 9,60
...
Lucrarea 10 – 70 voturi / echivalentul notei 8

Pentru fiecare lucrare, media notelor acordate de juriul publicului conteaza intr-o proportie de 40% din media finala.


Juriul profesionistilor Realitatea.NET Ad Competition

Juriul profesionistilor este format din:
Octavian Viorel (Creative & Partner, Pukka)
Semida Duriga (CSR Director & Group Creative Director, Next Advertising)
Sorin Kosz (Online Publisher, Realitatea Media)
Monica Dudau (Project Manager, Blue Idea)

Criteriile avute in vedere de juriul profesionistilor sunt:
- originalitatea designului: 33,3%
- adecvarea la brief: 33,3%
- aprecierea personala a juratului: 33,3%

Pentru fiecare lucrare, media notelor acordate de juriul profesionistilor conteaza intr-o proportie de 60% din media finala.